Back in the saddle again!

Sitter hemma framför datorn klockan är 02:15 på torsdag morgon.
Kom precis hem från café skåne var å köpte en baguett,
tar första tuggan och brödet är ungefär lika lättgenomträngligt
som ett sköldpaddsskal vilket knappast är tillfredställande med
tanke på att min munhyggien består av att mina tänder suger i sig
näring från all öl jag dricker, i TV rummet har jag glömt Canal + på
och Jenna Jameson ligger och vrålar på en jävla äng
iförd cowboyboots och en kortlek som penetrerar.


Har vart så jävla bakfyllesjuk hela dagen. Undra vafan som hände
igår hos Calle igentligen minns bara att jag satt och vrålade som
Mussolini på rohypnol över någon jävla fotbollsmatch mellan 2
lag jag verkligen inte kunde bry mig mindre om, och halsade i mig
massa Redbull-hembränt groggar. Jonas blev oxå sketfull han s
prang ut beväpnad med kniv i t-shirt och kalsonger i 45 min ute i
kylan sen kom han tillbaka och hämtade byxorna sen nöp snuten
honom. Själv vaknade jag på Calles soffa mitt i natten och gick
hem. Väl hemma  väckte jag min tjej vilket värkar ha blivit något
av en ritual när jag kommer hem full mitt i nätterna, Vet inte varför
jag gör det hon blir ju fan argare än  vad aktieägare i bilindustrin
måste vara nuförtiden. Men vafan det brukar räcka med att diska
ett par glas och skriva några fina rader på en post-it lapp så brukar
man vara förlåten. Iaf efter väckningen och den obligatoriska
utskällningen satt jag och sög på mäsk till kl 5 på morgonen
då jag somnade utslagen och säkerligen med ett leende på läpparna.


Kom till sak tänker du säkert (Thord=Sak. Sak=Thord) vilket är precis
vad jag tänkt göra Thord har precis som när vi utförde Thordmanifestet
nästan för exakt 2 år sedan gått under jord och inte gjort sig
kontaktbar varken för familj vänner eller systembolagspersonal.
Utan slagit läger hos en tjej i kållered där han sitter och trycker och undviker
solljus och kontakt  med omvärlden. Och det är pga detta och min oförståligt
tråkiga vardag som vi bestämmt oss för att starta upp en av
 sveriges populäraste finkulturbloggar igen Berusningsfabriken.

-Och Thord som du säkert förstår så om du står och bankar på helvetets
portar tillräckligt länge så kommer det någon och öppnar. Du har återigen
satt dig i en situation du måste ryckas upp ur. Skit dig i näven Thord.
nu slår vi upp Portarna igen VI ÄR TILLBAKA!! // BF REDAKTIONEN


Kommentarer
Postat av: Jonas

frågan e vafan jag sysslade med i 45 min

2009-02-06 @ 09:57:27
Postat av: BERLIN

hell ohsol

2009-02-09 @ 21:02:07
URL: http://ssberlinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0